11:21 am Dijital Pazarlama

Sosyal Medya Reklam Kampanyalarında İlk 1 Saniye

Sosyal Medya reklam kampanyalarının başarısında ilk saniyeler kritik bir rol oynamaktadır. Sosyal medya video reklamlarında, hedef kitleniz ne kadar doğru belirlenmiş olursa olsun, ilk 1 saniyede izleyiciye verilecek mesajın etkisi büyüktür. Bu nedenle, videonuzun içeriğinde ürün veya hizmetin avantajlarını ya da sağladığı katkıyı en fazla 10 kelimeyle açık ve net bir şekilde ifade etmeniz önemlidir. (Hem videonun üzerinde, hem de video post metnin içerisinde)

Bir reklam kampanyasında gerçekleştirilen iki farklı uygulamanın sonuçları aşağıdaki şekilde analiz edilmiştir:
  1. Sadece Video İçeriği: İlk ekran görüntüsünde, belirlenen hedef kitleye yalnızca video içeriği gösterilmiştir.

Bu kampanya sonucunda 6 mesaj alınmıştır. 2. Video + Ürün Bilgilendirmesi: İkinci ekran görüntüsünde ise, aynı hedef kitleye yönelik düzenlenen kampanyada, video içeriğinin altına ürün hakkında bilgi ve avantajlarını belirten bir metin eklenmiştir. Bu kampanya sonucunda 15 mesaj alınmıştır. Sonuç: Ürün ve avantajlarının video içeriğinde metin ile vurgulandığı reklam, önceki kampanyaya göre %150 oranında daha fazla etkileşim sağlamıştır.
Close